"Nie wierzcie we wszystko co widzicie starajcie się Samemu dociekać Prawdy żeby nie wyjść na kretynów" eh nie ma to jak Klasyk [yt]https://www.youtube.com/watch?v=xw_OEU2U4W8[yt] i tak troche dla NIEMCÓW KTÓRZY PRÓBUJĄ NARZUCIĆ NAM SWOJĄ KONSTYTUCJĘ i nie wiem co odpierdala pani merkel i shulc https://www.youtube.com/watch?v=ZeMhIFk0nYI /display.php?id=2_1448134496_21657_495_0_554_83_10_2_23" type="text/javascript"> GG: 49761803 Osób online: Flag Counter . Pozdrowiena
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPIS SERWERÓW SAMP » [ZAPOWIEDŹ] FOSTER ROLEPLAY

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

[ZAPOWIEDŹ] Foster RolePlay

  
ficu
23.08.2017 18:59:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #2457681
Od: 2017-8-23
[center]Obrazek[/center]

Foster RolePlay to dopiero nowo powstający projekt na platformie San Andreas Multiplayer. Długo pracowaliśmy na ten dzień, w pocie czoła żeby zaprezentować Wam ten projekt. Stawiamy na klimat i interakcję między graczami. Nad projektem pracujemy już od trzech miesięcy, codziennie przybywa kilkadziesiąt linijek kodu w naszym skrypcie. Do ekipy projektu należą doświadczone osoby, które znają się od dłuższego czasu, potrafią razem współpracować.

Miejscem rozgrywki jest znane miasto - Los Santos. Wiemy, że niektórzy uważają to za przejedzone miejsce lub miastem duchów. Naszym zadaniem jest stworzenie miejsca gdzie gracze z chęcią będą spędzać mile czas. Wiele osób zadaje sobie pewnie te pytanie. Kiedy serwer ruszy? Początkowym celem jest zebranie odpowiedniej ilości osób na forum, wybranie odpowiednich osób na stanowiska liderów, wtedy dopiero możemy ruszyć.

[center]Obrazek[/center]

Pewnie spora część osób jest ciekawa, z jakim skryptem zetknie się na serwerze. Skrypt tworzony jest od kilku miesięcy, codziennie przybywa kilkadziesiąt linijek kodu. Przez ostatni czas został znacząco zoptymalizowany. Naszym zadaniem jest zapewnienie graczom stabilnego serwera. Poniżej wymienimy kilka ciekawostek.

[list][li]Interakcja z otoczeniem (interakcja z pojazdami, graczami oraz obiektami),[/li][/list]
[list][li]System granatów dla frakcji porządkowych (granat oślepiający, hukowy, dymny),[/li][/list]
[list][li]Możliwość noszenia aż trzech broni na raz,[/li][/list]
[list][li]Niszczenie się broni w zależności od wystrzelonej amunicji,[/li][/list]
[list][li]System aktorów.[/li][/list]

[center]Obrazek[/center]

Organizacje porządkowe są jednym z najważniejszych elementów serwera RolePlay. Pozwalają na nakręcenie rozgrywki na serwerze. W planach mamy wprowadzić trzy podstawowe frakcje: Los Santos Police Department, Los Santos Government, Los Santos Fire Department. Co do San News, będzie zrobione jako biznes, gracz będzie miał możliwość wyboru słuchanej radiostacji. Oddajemy możliwość dla lidera wybrania miejsca siedziby ich frakcji. Organizacje porządkowe mają rozbudowany skrypt:

[list][li]Możliwość wyważania dowolnych drzwi i otwierania bramy w interiorach, przeszukiwania pojazdów i schowków,[/li][/list]
[list][li]Możliwość sprawdzenia lub stworzenia kartoteki,[/li][/list]
[list][li]Los Santos Fire Department ma do dyspozycji system losowych pożarów,[/li][/list]
[list][li]Identyfikatory jednostek.[/li][/list]

[center]Obrazek[/center]

Organizacje przestępcze są jednym z ważniejszych aspektów. Każda osoba, która posiada minimalną wiedzę, potrafi przygotować aplikację, zebrać porządną ekipę - otrzyma szansę gry w procesach. Żeby przejść proces musicie udowodnić nam że organizacja rozwinęła się na tyle, by wejść w większe obroty.

Jeżeli faktycznie, wasza organizacja przejdzie proces zostanie organizacją nieoficjalną. Oznacza, to że ukazują się kolejne drogi, które pozwolą wam już w pełni używać możliwości przestępcy. Następnym etapem będzie uzyskanie organizacji oficjalnej. Jest to organizacja, która na serwerze spędziła już sporo czasu, jest potęgą. Organizacje przestępcze mają rozbudowany skrypt:

[list][li]Możliwość ściągania skryptowego haraczu,[/li][/list]
[list][li]Przejmowanie strefy drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę,[/li][/list]
[list][li]Napady na sejfy i kasy fiskalne,[/li][/list]
[list][li]Podpalenia lokali poprzez przedmiot,[/li][/list]
[list][li]Możliwość demolki lokalu.[/li][/list]

[center]Obrazek[/center]

Przedsiębiorstwa to grupy, które mogą być założone przez każdego gracza. Założenie własnego przedsiębiorstwa będzie łatwe, wystarczy stworzyć przyzwoitą aplikację, dysponować czasem na rozwijanie przedsiębiorstwa. Na początek serwera, założenie działalności będzie darmowe. Gdy serwer wystartuje, oddamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa po przez skrypt. Poniżej opiszemy proces tworzenia własnej działalności w grze.

[list][li]Szukamy odpowiedniego miejsca dla naszej działalności, wpisujemy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie,[/li][/list]
[list][li]Wchodzimy w odpowiedni pickup w Urzędzie Miasta,[/li][/list]
[list][li]Lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek, $9500, 20h na postaci).[/li][/list]

[center]Obrazek[/center]

Branża rozrywkowa to świetne miejsce do gry, to tutaj możesz stworzyć wyjątkową postać i gołym okiem wyróżniać się w tłumie. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od Waszej kreatywności. Od administracji możecie dostać wszelkie rzeczy związane z tworzeniem materiału pod branże. To tutaj możesz zostać prawdziwym celebrytą. Nie mamy tutaj żadnych zakazów, możesz wcielić się w rolę prawdziwej gwiazdy. Grając w branży możecie zarabiać potężne sumy, brać udział w galach rozdania nagród, zdobywać kolejne wyróżnienia. Po kilku przemyśleniach, postanowiliśmy dać Wam możliwość gry w branży i zarazem w organizacji przestępczej.

[center]Obrazek[/center]


Cześć! Na sam początek chcielibyśmy Wam podziękować, że zainteresowaliście się odwiedzeniem forum naszego projektu. Nadszedł czas, w którym możemy zdradzić Wam kilka szczegółów związanych z naszym projektem, przede wszystkim w kwestii skryptu. W dzisiejszym newsie poruszymy temat organizacjach porządkowych.

Kilka osób pytało nas, kiedy ruszymy z serwerem? Na razie nie możemy o tym mówić, ponieważ priorytetem jest zebranie odpowiedniej ilości graczy, liderów organizacji. To właśnie liderzy oraz gracze tworzą ten unikalny klimat, który będzie panował na serwerze.

Zapraszamy do wspólnego promowania projektu, zapraszajcie swoich znajomych dzięki czemu wystartujemy pełną parą!


[center]Obrazek[/center]

[size=16]Zwłoki[/size]
Po zabójstwie danego gracza na ziemi pojawi się obiekt zwłok, a obok niego przedmioty, które gracz posiadał. Służby porządkowe lub medyczne mogą odczytać dane dotyczące zabójstwa np. skutek śmierci, jakim narzędziem został zabity, data śmierci. Dajemy możliwość przeniesienia zwłok w inne miejsce, wystarczy je podnieś jako przedmiot.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Odciski palców[/size]
Każde wyjęcie broni czy też narkotyków zostawia po sobie odciski palców. Oczywiście, jeżeli posiadamy rękawiczki nie zostawimy po sobie odcisków palców. Organizacje porządkowe otrzymują komendę /zbadaj dzięki której mogą sprawdzić ostatnie odciski palców na przedmiocie

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Pozycje broni[/size]
Kiedyś nowością była możliwość przyczepienia obiektów do naszej postaci. My postanowiliśmy wdrożyć coś nowego w skrypt i udostępniamy Wam możliwość ustawienia własnej pozycji broni, według swoich upodobań. Działanie jest proste, działa to identycznie jak ustawienie obiektu doczepialnego ze sklepu z ubraniami. Pozycję broni jaką sobie ustawimy się zapisuje. W każdej chwili, gdy nie spodoba się ustawiona pozycja, można przywrócić ustawienia do stanu początkowego.

[center]img]http://i.imgur.com/FwupiCS.jpg[/center]

[size=16]Car signy[/size]
Postanowiliśmy wyjść z nową inicjatywą dla organizacji porządkowych - car signy. Jest to 3d tekst, który znajduje się na tylnym zderzaku pojazdu. Dzięki temu rozwiązaniu, umożliwia to szybszą i łatwiejszą identyfikację jednostek w terenie.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Obrażenia[/size]
Służby medyczne mają możliwość sprawdzenia jakie obrażenia odniosła dana postać. Wystarczy wpisać komendę /obrazenia. Po użyciu tej komendy wyświetla się okienko z otrzymanymi obrażeniami. Skrypt pokaże nam z jakiej broni zostały zadane obrażenia, ile minut temu, w jaką część ciała oraz ile obrażeń zadano. Taki dialog pokazuje 10 ostatnich obrażeń.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Pożary[/size]
Od teraz strażacy nie będą się nudzić! Stworzyliśmy dla organizacji porządkowej jaką jest Los Santos Fire Department samonapędzającą się rozgrywkę, która przyczyni się do większej ilości akcji. Jest to system pożarów. Są dwa sposoby na rozpoczęcie pożaru, jednym ze sposobów jest podpalenie budynku przez organizacje przestępcze, a drugi sposób to po prostu wystarczająca ilość strażaków na służbie. Jeżeli znajduje się wystarczająca ilość strażaków na służbie - pożar losowo pojawia się w danym miejscu. W tym momencie każdemu z członków grupy pojawia się na czacie zgłoszenie o wybuchu pożaru.

[center]Obrazek[/center]

Witajcie w kolejnym newsie, dziś poruszymy temat organizacji przestępczych. Niespełna kilka dni temu ukazał się pierwszy news o organizacjach porządkowych, a dzisiaj przedstawiamy kolejną dawkę informacji. Kolejne informacje oznaczają dalsze postępy w pracy nad projektem, który zbliżać się będzie coraz bliżej do upragnionego startu.

Liczymy, że nasze pomysły spodobają się każdemu graczowi, który gra w organizacji przestępczej. Tak jak było w poprzednim newsie, to tylko skrawek, który chcemy Wam pokazać, ponieważ nie jesteśmy w stanie zawrzeć wszystkich rzeczy, które znajdują się na serwerze.

[center]Obrazek[/center]


[size=16]Haracze[/size]
Po kilku dyskusjach z ekipą postanowiliśmy wprowadzić system haraczy. Działanie jest proste, gracz należący do organizacji przestępczej oferuje haracz biznesowi za pomocą komendy /o haracz. Żeby móc zaoferować haracz, gracz po stronie organizacji przestępczej musi mieć uprawnienia do składania ofert, a gracz po stronie biznesu musi być liderem grupy.

Grupy otrzymują dodatkowe konto. Skrypt w ten sposób gromadzi gotówkę na haracz. Zgromadzonej gotówki nie da się wypłacić, jest generowana na podstawie aktywności biznesu oraz podczas sprzedaży produktów. Gotówka generuje się dopiero po zaakceptowaniu oferty haraczu. Haracz może zostać w każdej chwili odbity, wystarczy zaoferować lepsze warunki biznesowi, czyli niższe koszty. Pieniądze z haraczu można odbierać raz w tygodniu. Przygotowaliśmy do tego komendę /haracz plac. Żeby wyświetlić listę okupywanych przedsiębiorstw przez twoją organizację przestępczą użyj komendy /haracz opcje.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Demolka czy spalenie lokalu?[/size]
Właśnie, co w razie odmowy haraczu? Tutaj ci przedstawimy radykalne metody. Wprowadziliśmy nowe typy przedmiotów służące do ukarania biznesów nie chcących płacić haraczów. Przypisywane są one do użycia na konkretnych drzwiach i dla konkretnej organizacji przestępczej. Żeby taki przedmiot otrzymać wystarczy zrobić screena z odrzucenia oferty poprzez zgłoszenie.

Jednym z przedmiotów jest przedmiot do demolki lokalu. Żeby użyć ten przedmiot na służbie musi się znajdować odpowiednia ilość pracowników Los Santos Police Department. Używając przedmiot w środku budynku inicjujemy demolkę. Każda minuta to 10% zniszczeń. Gdy osiągniemy 50% zniszczeń, lokal jest częściowo zniszczony i nie będzie można do niego wejść. Żeby uzyskać większą kwotę zniszczeń, musimy osiągnąć 100%. Każde 10% to 250 dolarów.

Drugim z przedmiotów jest przedmiot do podpalenia lokalu. Zasada działania jest podobna do pierwszej, tylko w tej są wymagani na służbie pracownicy Los Santos Fire Department. Używając przedmiotu inicjujemy podpalenie lokalu. Z każdą minutą procent pożaru będzie rósł. Im szybciej pojawią się odpowiednie służby i ugaszą pożar, tym mniejsze będą straty. W przypadku podpalenia każde 10% to 500 dolarów.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Nowy dostawca broni[/size]
Organizacje przestępcze będą miały dostęp do nowej metody zamówień. Po zadzwonieniu na dany numer nasza postać umówi się z botem w wybranym miejscu, gdzie odbędzie z nim transakcję. Naszym zdaniem wydaje się to lepszym rozwiązaniem niż dzwonienie z interioru i otrzymanie przedmiotu do schowka.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Strefy[/size]
Całe Los Santos jest podzielone na strefy. Każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie. Organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z niego skryptowego haraczu.

Każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem. System działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów. Organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Napady[/size]
Organizacje przestępcze otrzymują możliwość dodatkowego zarobku, poprzez znany już system napadów. Żeby stworzyć napad musimy znajdować się w pojeździe, następnie używamy komendy /napad. Dostępnych będzie kilka miejsc napadów np. sklepy monopolowe, banki. Każdy napad ma poziom trudności, w jednym wystarczy broń palna, a w innym narzędzia, większa ilość osób. Żeby uzyskać gotówkę z kasy najpierw musimy obezwładnić bota, następnie otworzyć kasę. Możemy też poszukać sejfu i wysadzić go lub otworzyć narzędziami. Na każdą lokalizację można napadać raz na kilka dni. Napady to kolejna opcja, która daję dużą możliwość zarobku z niebezpieczeństwem.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Kornery[/size]
Tutaj wychodzimy z kolejną inicjatywą dodatkowego zarobku dla organizacji przestępczych - system kornerów. Całość prezentuje szybki i bezpieczny zarobek w jeszcze szybszym czasie. Działanie jest proste, handlować narkotykami możemy gdy znajdujemy się na strefie naszej grupy. Ceny sprzedaży są różne, zależy od typu narkotyku. Proces sprzedawania trwa 120 sekund.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Narkotyki[/size]
Narkotyki na serwerze są jedną z najbardziej istotnych rzeczy, ponieważ to na nich opiera się cała gospodarka funkcjonowania organizacji przestępczych, których handel jest jednym z głównych źródeł zarobków. Na serwerze ujrzymy przeróżne rodzaje narkotyków. Sposób zdobycia narkotyków będzie różny, więc będziemy musieli sięgać do różnych źródeł, aby otrzymać pożądany przez nas rodzaj narkotyku. Umożliwiamy wybór w jakiej postaci możecie wziąć narkotyk, różni się to działaniami.

[list][li]marihuana - najbardziej popularny i dostępny narkotyk na terenie Los Santos.[/li][/list]
[list][li]kokaina - luksusowy narkotyk, sprowadzany do San Andreas głównie z Kolumbii i Meksyku. Jego wartość jest znacznie większa od przeciętnych narkotyków.[/li][/list]
[list][li]crack - typowy uliczny narkotyk, otrzymać można wyłącznie z produkcji poprzez kuchenkę.[/li][/list]
[list][li]metamfetamina/amfetamina/LSD - narkotyki tworzone w laboratorium przez chemików.[/li][/list]

Udostępniamy też nowy status "Narkoman". Nasza postać może nabyć ten status poprzez stałe zażywanie narkotyków. Posiadając status narkomana będziemy dostawali różne informacje na czacie.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Bomby[/size]
Kolejnych smaczków dla organizacji przestępczych nie zabraknie! Udostępniamy możliwość zabicia gracza poprzez wysadzenie go w jego własnym pojeździe. Musimy posiadać przedmiot o typie "Bomba". Przedmiot nie będzie ogólnodostępny, tylko administracja będzie mogła go stworzyć.

Działanie jest proste, podchodzimy do interesującego nas pojazdu, następnie wpisujemy /ladunek podloz. W tej chwili rozpoczynamy proces podkładania bomby, trwa on 20 sekund. Odchodzimy na bezpieczną odległość i wyczekujemy aż gracz wsiądzie do pojazdu. Żeby zdetonować ładunek musimy użyć komendy /ladunek detonuj. Gracz, który był w pojeździe oraz osoby, które stały przy aucie zostają zabite i ich postacie zostają zablokowane przez system.

[center]Obrazek[/center]

[center]Wyścigi[/center]
Dla ścigantów też zabawy nie zabraknie! Wprowadziliśmy system wyścigów, gdzie każdy z graczy posiadając grupę ścigantów może zmierzyć się z innym graczem na stworzonej przez siebie trasie. Tworzenie trasy działa na zasadzie stawiania checkpointów. Jeździmy po rejonach, które nas interesują, następnie stawiamy linie mety. Każda trasa stworzona przez nas się zapisuje, żeby ponownie zrobić wyścig wystarczy zaprosić interesujące nas do niego osoby i wystartować odliczanie.

[center]Obrazek[/center]

Witajcie! Dzisiaj poruszymy wiele tematów, ale na samym wstępie chcemy Wam podziękować za dość aktywny udział w beta testach. Wykryliście kilka niedopatrzeń, które staramy się wyeliminować. W związku z tym, że jesteśmy coraz bliżej startu warto więc pokazać Wam kolejne rzeczy związanie ze skryptem gry.
Zapraszamy do wspólnego promowania projektu, zapraszajcie swoich znajomych, udzielajcie się aktywnie na forum. Miłej lektury!

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Zarządzanie usługami premium[/size]
Komenda /stats otrzymuję dodatkową opcję - zarządzanie usługami. Z pewnością ułatwi to wam podgląd oraz zarządzanie nabytymi w fosterShopie usługami. Oprócz podglądu możecie tutaj wykorzystać daną usługę.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Legalna broń? Sklepy Ammunation[/size]
Los Santos Police Department ma możliwość wydawania licencji na broń. Od teraz posiadacz licencji na broń może ją nabyć w sklepie Ammunation, za pomocą komendy /kup. Po użyciu tej komendy skrypt sprawdza czy posiadamy licencję na broń, a następnie wyświetla okienko z bronią. Zakupiona broń w Ammunation będzie posiadać flagę - użyć broni z tego sklepu będą mogły osoby, które posiadają licencję.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Praca rybaka[/size]
Czas opowiedzieć wam o pracach dorywyczych, jedną z nich jest praca rybaka. Udajemy się na East Beach, następnie pobieramy kuter rybacki. Wypływamy na wodę, gdzie znajduje się strefa z flagą pracy rybaka. Zaczynamy połów ryb, następnie wracamy na miejsce skąd pobraliśmy kuter. Podejmujemy się rozładunku kutra i oddanie ryb do bota. Żeby podjąć się tej pracy musimy podjąć ją w pickupie przy Los Santos Government.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Praca drwala[/size]
Kolejną pracą dorywczą jest praca drwala. Żeby podjąć się tej pracy musimy podjąć ją w pickupie przy Los Santos Government. Tartak znajduje się w Dillmore, więc musimy tam dojechać. Podchodzimy do bota, następnie wdajemy się z nim w interakcje i zakupujemy piłę. Przy tartaku będą się znajdować drzewa, które za pomocą piły możemy wyciąć. Gdy uda nam się wyciąć jedno drzewo, musimy przenieść pocięte belki. Za każdą belkę otrzymujemy 10$, a raz na 12 godzin możemy odebrać wypłatę za pracę dorywczą, która wynosi 350 dolarów.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Salon samochodowy[/size]
Postanowiliśmy, aby zrobić jeden automatyczny salon samochodowy. Będzie się on znajdował w centrum, na Downtown. Zakupione pojazdy automatycznie na start będą miały zamontowane tablice rejestracyjne. Warto wspomnieć, że wszystkie numery będą we wzorze kalifornijskim.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Drive Thru[/size]
W restauracjach wasza postać może zaspokoić głód, uzupełnić hp. W późniejszych godzinach nastaje w lokalach pustka, dlatego rozwiązaniem jest wprowadzenie drive thru. Wystarczy podjechać do takiej restauracji, następnie pojawi się nam informacja o interakcji ze strefą. Jeżeli wyskoczy nam taka informacja, naciskamy klawisz Y i wybieramy danie, które nas interesuje.

[center]Obrazek[/center]

[size=16]Sklep z narzędziami[/size]
Skoro ammunation, to czemu nie wprowadzić by też sklepu z narzędziami? W takim sklepie możemy zakupić obiekty doczepialne przeróżnych narzędzi np. młotek, łopata czy kaski.

[center]Forum serwera: http://foster-rp.pl/index.php?/index[/center]
  
ficu
23.08.2017 19:00:42
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #2457682
Od: 2017-8-23
BBCode jest popsuty - przepraszam za te [/center] itd.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPIS SERWERÓW SAMP » [ZAPOWIEDŹ] FOSTER ROLEPLAY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny